TOISEN ASTEEN YHTEINEN HAKIJOIDEN JA HUOLTAJIEN INFOILTA TIISTAINA 23.1.2024 ALKAEN KLO 18.00 Kuopion Musiikkikeskuksella (myös teams-yhteydellä)

Infoillassa mukana olevat koulut sekä päivittyvä ohjelma löytyvät tapahtumasivulta

Sekä hakijalla että huoltajalla on siis mahdollisuus tutustua yhteishaussa oleviin kouluihin ja koulutuksiin illan aikana. Messut ja näyttelyosasto avautuvat jo klo 17:00.

*Voitte myös vaikuttaa ohjelman sisältöön esittämällä etukäteiskysymyksiä, joihin saatte vastauksia illan aikana. Linkki etukäteiskysymyksiin tulee tähän tapahtumasivulle myös lähempänä ajankohtaa.

Tervetuloa saamaan tietoa ja esittämään kysymyksiä Kuopion ja sen lähiympäristön koulujen tarjoamista koulutusmahdollisuuksista!

Lämpimästi tervetuloa!