Tapahtumia

2014

Joulukuussa 2014 järjestetyn keke-viikon lopuksi tarjottiin mahdollisuus osallistua kangaspajaan, jossa sekä opiskelijat että henkilökunta saivat painaa kangaskasseja ja tiskirättejä itselleen tai ystävilleen joululahjaksi.

2013

Kallaveden lukio sai Oppilaitosten kestävän kehityksen sertifikaatin YK-päivän juhlassa 24.10.2013. Sertifikaatin luovutti suunnittelupäällikkö Erkka Laininen OKKA-säätiöstä. Sertifikaattia vastaanottamassa olivat rehtori Leena Laukkanen, ympäristöryhmän puheenjohtaja Lea Pulkkinen ja oppilaskunnan puheenjohtaja Iina Keinänen.

Lokakuussa 2013 vietimme kestävän kehityksen viikkoa. Krääsättömässä joulukuusssa vietimme Älä osta mitään -päivää 17.12. ja katsomme yhdessä Tavarataivas-elokuvan.