• 9.11. klo 9 pisterajat julkaistaan lautakunnan verkkosivuilla ja lukiot saavat tulokset, jotka siirretään Wilmaan. Korottajat voivat kysyä tuloksia koulun kansliasta.
  • 10.11. klo 9 kokelas (ja alle 18-vuotiaan kokelaan huoltaja) näkee arvostellut koesuoritukset Oma Opintopolku -palvelussa.
  • 10.–24.11. kokelas tai alle 18-vuotiaan kokelaan huoltaja voi tehdä oikaisuvaatimuksen
  • 5.12. syksyllä valmistuville digitaalinen tutkintotodistus on ladattavissa Oma Opintopolku -palvelussa

Tiedot suoritetuista lukio-opinnoista ilmoitamme syksyn tutkinnon osalta Koski-palveluun viimeistään 6.11.  Jos opinnot ilmoitetaan valmistuneiksi 6.11. jälkeen, lautakunta ei voi taata, että kokelaan tiedot ehtivät mukaan tulosjulkistukseen ja korkeakoulujen todistusvalintaan. Myöskään kokelaan paperinen todistus ei välttämättä ehdi saapua lukioon syksyn valmistujaisjuhlaan mennessä. Määräajan jälkeen mutta kuitenkin syyslukukauden aikana valmistuneiksi ilmoitetut kokelaat voidaan kuitenkin tulkita syksyn ylioppilaiksi. Lautakunnan puolelta ei ole estettä kokelaan osallistumiselle valmistujaisjuhlaan, jos lukio pitää sitä asianmukaisena.

Syksyn ylioppilasjuhla pidetään tiistaina 5.12. klo 15 Kallaveden lukion salissa.