Keväään ylioppilaskirjoitusten tulokset saadaan tiistaina 14.5. klo 9. Sen jälkeen tulokset siirretään koulussa oleville kokelaille Wilmaan. Korottajat voivat kysyä tuloksiaan koulun kansliasta. Seuraavana päivänä tulokset ovat nähtävillä Oma Opintopolussa.

Tuloksiin liittyviä asioita voit lukea YTL:n sivustolla Tulokset ja koesuoritukset | Ylioppilastutkintolautakunta

Jos on kysyttävää tuloksista, ota yhteyttä koulun kansliaan tai tiina.karjalainen@kuopio.fi

Ylioppilasjuhla pidetään Kuopion Musiikkikeskuksella lauantaina 1.6. klo 10 – 12. Juhlaan mahtuu noin 6 vierasta / uusi ylioppilas. Lakkiaisharjoitus on Musiikkikeskuksella perjantaina 31.5. klo 17 alkaen. Ota ylioppilaslakkisi mukaan!

Jos haluat ilmoittautua syksyn ylioppilaskirjoituksiin, tee se viimeistään 5.6. Ilmoittautuminen tapahtuu Wilmassa, mutta on pätevä vasta tuotuasi tulosteen koulun kansliaan.