Syksyn 2022 ylioppilaskirjoitukset alkavat tiistaina 12.9. Ylioppilaskokelaille tietoa kirjoitusten järjestelyistä Kallaveden lukio » Abi-infot

Ylioppilaskokeet järjestetään Kallaveden lukiolla, reaalikokeet kuitenkin myös osin Lyseolla ja Lumitilla. Kokeet alkavayt klo 9.00, ja paikalla on oltava klo 8.00. Koepaikat löydät etusivun päiväkohtaisesta kalenterista sekä infopaketistamme.

Tarvitset kokeissa oman, Abitti-ympäristössä toimivan laitteen ja langalliset kuulokkeet. “Kokelaan velvollisuus on huolehtia, että hänellä on kokeessa mukanaan kokelaan tietokonetta koskevan ohjeen mukainen tietokone, virtajohto ja langallisetkuulokkeet sekä kokeessa tarvitsemansa sallitut lisälaitteet ja niiden mahdollisesti vaatimat adapterit. Kokelaan tulee osata käynnistää tietokoneensa lautakunnan toimittamalta USB-muistilta.”

Tutustu huolella koronaan liittyvään ohjeistukseen. Sairaana et voi osallistua kokeisiin. Jos sinua askarruttaa jokin ylioppilaskirjoituksiin liittyvä asia, ota yhteyttä apulaisrehtori Tiina Karjalaiseen.