Kevään 2022 ylioppilaskirjoitukset alkavat tiistaina 15.3. Tietoa yo-kokeiden järjestelyistä löydät täältä: Kallaveden lukio » Abi-infot.

Tarvitset kokeissa oman, Abitti-ympäristössä toimivan laitteen ja langalliset kuulokkeet. ”Kokelaan velvollisuus on huolehtia, että hänellä on kokeessa mukanaan kokelaan
tietokonetta koskevan ohjeen mukainen tietokone, virtajohto ja langalliset kuulokkeet sekä kokeessa tarvitsemansa sallitut lisälaitteet ja niiden mahdollisesti
vaatimat adapterit. Kokelaan tulee osata käynnistää tietokoneensa lautakunnan toimittamalta USB-muistilta.”

Järjestämme testausmahdollisuuksia ke 23.2. ja 2.3. klo 16-17. Huomaa porrastus kokeisiin saapumisissa. Saapumisajat löytyvät myös etusivullamme olevasta kalenterista.

Tutustu huolella koronaan liittyvään ohjeistukseen. Sairaana et voi osallistua kokeisiin.

Jos sinua askarruttaa jokin ylioppilaskirjoituksiin liittyvä asia, ota yhteyttä apulaisrehtori Tiina Karjalaiseen.